Google+ Followers

September 16, 2013

Omegay: Tony Puaker rasis giler

Tony Pua Sahkan DAP Membawa Semangat Radikal 13 Mei

Apa maksud Tony Pua menyeru ‘sertai saya berjuang dan mengubah Malaysia supaya Cina menguasai kerajaan’?  (Join me to fight & change Malaysia for Chinese to Rule The Government).

Seruan ini terpampang di laman sosial miliknya dengan begitu jelas sekali.   Apakah ini bermakna DAP telah mengambil keputusan untuk tidak berselindung lagi?  Mungkinkah DAP kini telah bersedia menunjukkan warna sebenar, iaitu rasis dan chauvinis?   

Tidak mustahil DAP sudah ‘letih’ berlakon dan melaungkan skrip kononnya ia adalah parti yang mewakili semua kaum.   Lebih-lebih lagi apabila lakonan mereka telah beberapa kali terkantoi terutama apabila manipulasi pemilihan CEC terbongkar. 

Hakikat bahawa DAP adalah parti ‘dari kaum Cina, untuk kaum Cina dan kerana kaum Cina’ sudah tidak boleh dinafikan lagi.  Hanya Melayu dan India ahli DAP sahaja, yang sama ada pura-pura tidak faham, atau benar-benar benak tidak mampu memahaminya, yang masih menafikan hakikat ini.   

Apa yang diseru Tony Pua membuktikan bahawa semangat puak radikal yang mencetuskan tragedi 13 Mei masih segar di dalam dirinya dan juga DAP.  Benarlah apa yang diperkatakan selama ini bahawa DAP itu adalah komunis yang berjuang dalam bentuk parti politik yang sah. 

Matlamat mereka tidak pernah berubah iaitu untuk menguasai negara ini dan memaksa perubahan mengikut acuan mereka, iaitu acuan komunis.  Ini bermakna tiada Islam sebagai agama rasmi, tiada Raja-raja dan tiada Hak Istimewa Melayu. 


Ini juga membuktikan bahawa DAP bukannya menentang BN kerana ia korup atau tidak telus. Tetapi, DAP menentang BN kerana ia diterajui UMNO iaitu parti yang mewakili Melayu. Sekiranya BN diterajui MCA dan bukan UMNO, maka tidak mustahil DAP sudah lama dibubarkan. 

Kita menghargai sikap terus terang Tony Pua.  Sekurang-kurangnya ada di kalangan DAP yang berani berjuang atas matlamat yang sebenar tanpa bersikap hipokrit.  Cara ini adalah lebih ‘gentleman’ dan perlu dipuji. 

Malah, kita wajar berterima kasih kepada Tony Pua kerana rakyat kini dapat membuat pilihan dengan lebih mudah.  Sesiapa yang suka diperintah oleh rasis Cina boleh saja memilih DAP dan yang tidak suka, tidaklah akan terpedaya dengan slogan ‘parti untuk semua kaum’ seperti yang dilaungkan sebelum ini.   

Berdasarkan bukti sifat rasis dan semangat radikal yang diwarisi dari nenek moyang mereka, wajarlah diingatkan agar masyarakat lebih berhati-hati dengan DAP. Tentu ada sebab kenapa mereka inginkan penjenayah dibebaskan melalui penghapusan Akta Pencegahan dan ada sebab kenapa mereka turut mendesak yang sama ke atas Akta Hasutan.  

Ada sebab mereka terlalu takutkan Tanda Putera dan ada sebab mereka membikin filem The New Village yang menjulang komunis sebagai wira. 

Jangan kita terlepas pandang akan pengajaran dari sejarah kerana mereka yang gagal belajar dari sejarah akan dihukum mengharunginya berkali-kali.  Bukan kita ingin menuduh DAP sedang merancang anarki tetapi tidak salah kita mengambil sikap ‘paranoid’ terhadap DAP kerana mencegah adalah lebih baik dari tengadah. - beruang bir

13 comments:

Anonymous said...

Bagus lah new village di haramkan. Budaya membunuh kerana ideologi bkn cara kita. Kominih cuba terapkan dlm minda melayu supaya mengagungkan pembunuh jadi wira...phuii

Anonymous said...

Kuikuikui hahaha mmg patut syiah jadibadut dapig

mnorkembalak said...

Perjuangan komunis sejak negara belum merdeka lagi sememangnya tidak pernah padam. Perjuangan mereka kini sebenarnya lebih kejam dari dahulu. Dahulu mereka berjuang dengan senjata membunuh sehinggakan anak dalam buaian tapi perjuangan mereka kini lebih habat meracuni serta membunuh minda rakyat Malaysia yang tidak sebangsa dengan mereka untuk terus berkuasa ditanah air Malaysia kita ini.

Kita lihat dakyah-dakyah yang mereka lakukan sekarang ini sudah jelas dan terang melalui meedia cyber tidak tidak berselindung lagi, agama Islam kita dihina, bangsa kita dicaci dan dikeji. Adalah diharapkan kepada pihak berkuasa bertindaklah lebih tegas untuk menangani perkara ini sebelum terlambat. Sayangilah agama, bangsa dan negara kita di Malaysia ini sebelum nasi menjadi bubur..

Sidang Redaksi said...

Salam brotherhood B2-07,

betulke ni? kalau benar ini isu besar untuk disebar kan.

T.kasih

Anonymous said...

Celaka punya Dap...phuii

Anonymous said...

Setuju ngn sedara mnorkembalak. Anasir jahat terutama parti perkauman seperti Dap giat memecahbelahkan org melayu ngn bantuan melayu pas dan pkr. Kalu org melayu masih tak sedar maka pru14 tanah melayu akan jadi pusara di bumi sendiri. Nauzubillah

Anonymous said...

Home coming

Anonymous said...

Salam sejahtera dan selamat kembali dimensi.

Sila bacahttp://novandri.blogspot.com/2013/09/terkini-chin-peng-meninggal-dunia-di.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+novandri+(MINDA+INTELEK+MELAYU)&m=1

Aminnnnn....takbir!!

Anonymous said...

Yahuuuu bapak tiri lks dah mampossss.

Esok bang non buat kenduri

Hahahahaha

Anonymous said...

Bersemangat betul mereka bila Chin Peng mati.

Dan mereka dah berada diparlimen Malaysia ?

ISA dah tak de !!!

Kemana arah org Melayu ?

Anonymous said...

Kemana melayu? Ke laut lar gamaknya kalu gengster di angkat martabatnya wehhh

Anonymous said...

http://utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130916/dn_28/Abu-mayat-Chin-Peng-tidak-dibenar-dibawa-ke-Malaysia---PM

Anonymous said...

sdra dimensi,bolih saya
CINIONS MULTI TONGSAN TONGKANG TURUN KEBANGAAN CINA BANGSAT DAP

1.The chief instigator Ah Beng Pinang, Lacking sobriety absent sanity,mengamalkan .disorderly conduct dan perangai mahkluk rimba,,mahluk perosak..
Tony PJ Utara masih jadi proxy Tony FFFFF, berapa kali nak jadi Tony FFFF
bersabit dengan KLIA2 ,Tony FFFF ynorok belakang skirt Tony Pua.
Bapak Ah Beng aka UNGker Kit, rasis tegar, hari hari cari pasal..

2.Ah Beng dan Tony PJ Utara sengaja cari pasal memang cari isu remeh..
Ah Beng Umar Abdul Aziz wannabe
Ah Beng marah Kj kerana kes rogol di SUKMA Bukit Jalil
Ah Beng Cari Pasal
Ah Beng The Chief Instigator
AH Beng Cinasian
Ah Beng Super kiasu
Ah Beng Tony PJ UTARA dan Ah Eng SIKAMBUT dan Tony FFFFF Keturunan tetamu asing tanpa jemputan.
3.Ah Beng quarell some politician.
Ah Beng sengaja cari pasal
Tony FFFF suka cari pasal ,penakut,nyorok belakang spender toni tumpel, proxy nya Tony FFFFF
4.Ah Beng memang mencari issue.
Makanan kesukaan Bapak AhBeng dan Ah Beng kacang merah berkuah cuka ,cicah cuka hitam.
Semua ahli parti parti keturunan Cadre sistem PAP.
Tak sedar diri punya Ah Beng cinaseng kiasu.
5.Ah beng multitongsan turun Idola utama ketua pengarang Akhbar the STAR MCA Wong chun, Talam dua muka, hidup 2 alam.,scissorotti ,gunting dalam lipatan Wong Chun wai dan Jocelin.
berjaya beri perlindungan MCA DAP dan 1M.
6.Ah Beng Pengamal kilang rasis , kilang2 rasis itu BAPAK SEKOLAH CINA dan Bapak sekolah vernakular yang taja, (bapak kucing bapak nazifudin aka perosak sitem pelajaran kebangsaan .
7. Ah Beng Bahasa Malaysia fail! Ah Eng Sikambut tak tau BM di ucapan Parlimen.

8.Ah Beng ciniion naik klass ekonomi pesawat MAS pada 2008 sekali aje,, nak dapat publisity murah murahan. 2013 tukar pakai Mercedes,cinion tongkang.
9. Ah Beng dengki dengan PAS yang hendak amal kan
democrasi di Besut.Ah Beng Pencetus dasar CAT tokong.
10.Nak buat 6 billion projek punya untung sibuk kutip tol.dah bagi 1 billion
sub con kapada metal fabrication, berapa agak keuntungan.
mikrosof EXCELL Ambassador,papan kekunci rosak.

Power point demo rosak juge.
11.The chief instigator Ah Beng , tak mau bayar bil air, kerana nak untung
kapitalis yahudi ,buat reseb kerajaan negeri Pulau Pinang,kerana cemburu Selangor adasimpanan tunai 1.8 billion di Bank Bank,yang dapat faedah ribak 3.75 %.

12.Ah Beng tamak, Tony PJ Dengki (dah bakar paspot sendiri di melaka kerana tak mau pergi bazzar ramadhan),Ah Seng Sikambut GAGAL Bahasa Malaysia.Bapak Ah beng hati busuk,mulut hitam,tak tau guna berus gigi.
Semua ,nya kerana Orang Melayu izin, restu,sokon mereka dan hati legam itam mereka, dengki akan orang melayu.
lim dinasti - Lim guan eng hanya (dan tak lebeh dari itu)
1.ketua menteri merangkap pemimpin parti politik :
a.,yang memang cari isu,
b.suka cari pasal,
c.keluar kenyataan provokasi,dan
d.suka sekat kebebasan bersuara akhbar,
e.suka main sentimen dan emosi,
f.chief instigator dlll....
2.kerana politik kepentingan
politik dan hasutan provokasi di pentas pasca pru,.dalam bahasa orang putih occupational hazard,
a.dah lali, cry wolf,dan nyalak sana sini,
b.orang politik dan kuat cakap politik akan setiap tajuk di
politikkan,
c gemar cari isu dan cari pasal,
d.kegemaran utama cari salah orang lain,
LGE, no big deal,sebab cinion cinabeng super kiasu dapat publisity percuma saja.
e.amat gemar dan amat suka
beri gambaran negatif terhadap malaysia di singapura dan di hong kong ma saja untuk publisiti.
cinabeng cinions tak mungkin,mustahil ada rasa suka
malaysia.
f.dia buka buka mulut dia lebih ke politik partian,amal dasar rasis.
g.orang
saperti ini LGE diberi undi olih satu bangsa saja,cinions cinabeng
serumpun dengan tetamu yang tidak di jemputi ..,pakai mikrosof excell pun
salah kira..
arjuna waspada
changkat lobak.